2021. június 26., szombat

2021.06.26.... Nyári Forróság, Nyaralás...

 21 napja nem írtam új bejegyzést. Elnézést is kérek az olvasóimtól. Egyszerűen nem volt ihletem írni és eléggé sok minden tennivaló volt még itt a múlt hét folyamán. Ezen a héten meg ebben a 40 fokos melegben muszáj volt a vízpartra költöznöm. Bár amikor nem a vízben voltam, akkor elviselhetetlen volt és eléggé szenvedtem. De összességében eléggé jóra sikerült ez a hét. Volt itt minden. Hétfőn és kedden vízre szálltunk és kihajóztunk a Balaton közepére. Most kapott el a vitorlázás igazi varázsa amúgy csak igazán. Ez egy életforma. Hát most már nálam is a hajózás és a repülés a két abszolút favorit dolog. Nem sikerült most felszállni a hőlégballonnal, de talán idén majd még sikerülni fog. Mert már volt nekem minden, ejtőernyő, szélcsatorna, most akkor a vízen is megmutattam magam, szóval pár dolgot ki tudok pipálni így. Aztán megkóstoltuk a város legjobb fagyiját a bagaméri fagyizóban. Akik instán látták a story-t azok meg is találhatták a helyet könnyen. Fantasztikus ízek és minőség. Szinte teljesen megelevenednek a fagyiban az ízek. Aztán volt itt még rengeteg strandolás, és a klasszikusok: lángos, gyros. Tihanyi levendula és levendula fagyi is. Egyszóval ez most jól sikerült. Igaz nem vagyok még kész a lakásommal, de most már hetek kérdése csak és akkor már belecsaphatok a dolgokba. Egyébként feltűnően kevesen voltak most hétköznapokon, pedig az ember azt gondolná, hogy nyaral mindenki, ehhez képest kevesen voltak, vagy máshová mennek. Bár ma mikor jöttem haza, összefüggő több tíz km-es dugó volt lefelé a pályán. Nem tudom, ez mennyire és hogy éri meg, hogy hétvégére lemenni. Nekem ez most biztos nem érné meg. Aztán robogunk tovább, mert a SunCity és a Helka is fantasztikus eseményekkel robbantott amíg lent voltam, és még jönnek is újabb szuper bulik is. Aztán a hét második felében még cabriozni is tudtam. Már ettől sem vagyok messze, hamarosan nekem is lesz sajátom amiben loboghat a hajam :) Többen mondták, hogy engem az isten is cabrio-ba teremtett, én is így gondoltam. Állítólag nagyon jól állt, úgyhogy most már biztos, hogy veszek egyet. Jó lesz az a nyár folyamán. :) Jövőre aztán nyárra meg remélem igazán megérkeznek az élmények is. Persze fantasztikus lenne ezt átélni végre olyasvalakivel akit szeretek és nagyon közel áll a szívemhez, de úgy néz ki, ez egyenlőre még várat magára. Április vége óta semmi életjel tőle. Egyszerűen nem is tudom hova tenni, de bárcsak könnyebb lenne, vagy újra együtt lehetnénk. Én 100%-ban megpróbálnám boldoggá tenni és nőként kezelni, de nem kapok lehetőséget erre egyáltalán, ezt tapasztalom. Pedig mennyire jó lett volna most itt együtt. Hiszen annyira és őszintén szeretem Őt. De ezt rajtam kívül úgy látszik más nem tudja, nem látja, vagy nem akar tudomást venni róla. Így nekem nagyon nehéz, mert próbáltam többször is túllépni rajta, elfelejteni, de egyszerűen mindig megrekedtem egy olyan kapcsolatban, egy olyan személlyel, ahol nem volt tovább, nem tudott többet a dolog és így újra oda jutottam, hogy így ennek semmi értelme. Nekem Ő kell és nem más. De valahogy minden nap próbálom elfogadni, próbálom feldolgozni, de nem megy. Mert hiányzik. Annyira különlegesen gyönyörű, hogy nem tudom semmihez hasonlítani. És ez a legrosszabb, hogy tudom, hogy mennyire gyönyörű. Nem tudok a szívemnek parancsolni, így marad a remény minden egyes napra. Hátha egyszer megtörik a jég. Örülök, hogy újra írhattam és hogy továbbra is olvastok. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: