2021. június 5., szombat

2021.06.05....

 Végre egy igazi nyári hétvége. Meleg és napsütés. Igazi strandidő, de amíg nem kapom meg az igazolásom, addig sajnos ezzel várnom kell, pedig már mentem volna aquaparkba. De még be kell szereznem egy fürdőgatyát is. Körbe is néztem a 2021-es Oakley, Billabong, Quiksilver kollekcióiban, és találtam egy jót, bár konstatálnom kellett, hogy 15-20e alatt nem lehet találni semmit sem. Ez azért elég kemény. Mindegy meg kell venni, mert nem tudok különben strandra menni. Közben félbe is hagytam ezt a bejegyzést és pár órával később folytatom. Hallgatom a zenét és közben rá gondolok. Most fog teljesen más irányt venni a bejegyzés. Mert úgy érzem, hogy én ilyen vágyat még nem éreztem. Hiszen annyira szeretném boldoggá tenni, annyira szeretném érezni minden apró érintését. Hiszen annyira különleges. Hiszen annyira egyedi. Szeretnék forróságot hozni a szívébe és a testébe. Mert ennyi idő után végre újra közel szeretném érezni. Végig csókolni a nyakát és megfogni a derekát. Érezni minden csodát amit ő tartogat, és megfejteni minden titkot amit rejteget. Mert nem is lehetne különlegesebb és csodálatosabb annál a különlegességnél ami benne lakozik. Részese szeretnék lenni a csodának. Tudom, hogy nagyon messze vagyok most tőle, de hiszek a reményben. Hiszem, hogy egyszer talán megtörténik... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: