2021. június 29., kedd

2021.06.29....

 Lassan július és belecsapunk a nyár közepébe. Szeretnék még élményeket. Szeretnék kimenni Mogyoródra is az Aquarénába. Szeretnék még sok mindent át élni. Tegnap nem tudtam sajnos írni, este már korán elaludtam, de aztán az éjszaka közepén meg felébredek. Meg vagyok viselve idegileg ez már azt jelenti. Szükségem lenne egy kis mentális kikapcsolódásra. Az a baj, hogy nagyon sokat rágódok belül. Szorongok tudat alatt és ez nagyon de nagyon rossz. Ez a tegnapi Bucky féle megosztás nagyon jó volt. Fantasztikus érzelemvilágú a szám. Gyönyörű! Bárcsak ne zárult le volna egy korszak... ez jut eszembe többek között erről a számról. Hiszen mostanában visszagondolok és annyira jó korszakaim voltak. És olyan jó emberek voltak körülöttem. Nem tudom, hogy mikor és hol változott meg, vagy mitől és mikor. De nagyon szeretném újra át élni. Nem tudom, hogy lesz-e még lehetőségem. Mindenesetre mindennap várom a megváltást. Kicsit most eltereli a figyelmemet a foci mostanában. Amióta EB van, azóta focilázban élek. Szeretem ezeket a nagy tornákat. A foci tényleg összehoz. Mára ez most ilyen rövid volt, de azért jövök majd vissza holnap is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: