2021. június 27., vasárnap

2021.06.27....

 

Egy fantasztikus újdonsággal indítom ezt a mai bejegyzést. Egy igazi vallomás is lehetne akár ez a szám, tele érzésekkel. Ma nagyon sokat gondolkodtam. Nincs túl fényes jövőképem sajnos ha a jelenlegi helyzetemet nézzük. Még akkor is ezt kell mondanom, ha sokkal jobb helyzetben vagyok mint sokan mások. Mert ez nem minden, bár fontos tényező, de úgy vagyok vele, hogy inkább legyen semmink de legyünk együtt boldogok, mint, hogy egyedül. A magány nagyon kemény ellenség. Főleg úgy, hogy van akit szeretsz tisztán, őszintén. És mégis egyedül töltöd a mindennapokat. Ez a legrosszabb. És a tudat, hogy nem tudsz rajta változtatni. Az még rosszabb. De, hogy jutottam el ide? Magam sem tudom, de tényleg. Talán ez a kifordult, mocskos világ tett ide. Mert nem tudtam azonosulni vele, nem vettem fel a ritmusát, nem lettem gátlástalan. Sokszor gondolok arra, hogy vajon merre tartanék és hol lennék már, ha olyan lennék mint amit ez a világ megkövetel? Nem tudnék tükörbe nézni. De mi értelme akkor a jó életnek, ha nincs becsülete? Ezek mind mind hatalmas kérdések és dilemmák az ember gondolataiban. És erre jön még rá a rohanó idő csapdája. Mert már 35 lettem és az utóbbi 5-6 évben semmi nem változott. Úgy érzem, hogy ugyanott ülök és ugyanúgy küzdök, pedig a tavalyi és az idei évem is kiemelkedően indult több szempontból is. Mégsem tudom azt mondani, hogy elégedett vagyok. Bezárva érzem magam emiatt és csak nézem az ablakon keresztül, hogy megy el mellettem az idő. Hogy váltakoznak az éjjelek, nappalok és arra gondolok, hogy miért nem én vagyok most mellette? Miért szeretem ennyire? És miért nem lett közös jövőnk eddig? Bárcsak mellettem lenne és átölelne. Bárcsak fogná a kezem és segítene lelkileg. Bárcsak én is segíthetném őt a nehézségekben. Bárcsak hagyná, hogy közel kerüljek hozzá. Vágyak amikre a legjobban vágyom. És amire mindennap gondolok. Remélem mindennap, hátha megtörik a jég. Nem hagy az élet bizonyítani úgy érzem. Szép gondolatok ezek megint itt a hétvégén... Sajnálom, hogy megint kicsit negatív hangulatú bejegyzés született, de remélem tetszeni fog nektek ez az újdonság. Hallgassátok meg mindenképp. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: