2020. január 17., péntek

Újra Bejegyzés...

Sziasztok!

Pár napja nem írtam bejegyzést és azóta eltelt újra egy hét. De eléggé mozgalmas hetem volt. Szerencsére tényleg nagy lendülettel indult az évem. Csak remélem ez marad is így. Szóval eddig nem rossz üzleti szempontból. Minden más az eléggé szar. Ma például már elkezdtem falazni is. És baromira kibuktam közben, hogy a garazskapum is tönkre ment. Nem tudom mi jöhet még. Megint egy újabb probléma és megint nem tudom ki oldja majd meg, hogy jó legyen. De ez a fal dolog is. Elkezdtem csiszolni. Tiszta por lett minden. Ilyen hidegben nem lehet ezt csinálni na mindegy. 10fok alatt nem lehet vakolni. Nem tudom, hogy oldom meg majd. Nem lesz egyszerű. Mindenesetre meg kell oldani. Nem tudom, hogy hány szakmát kell majd még ki tanulni, hogy ne verjenek át mindenhol. De ez már képtelenség. Elegem van ebből már nagyon. De tényleg. Mindegy majd valahogy lesz ez is. Kezd amúgy eléggé hideg is lenni. Ma egész nap - 3fok volt. Eléggé hideg volt. Jó volt kicsit elmenni "plazazni" az Allee ba. A második legjobb Plaza a városban. Kicsit körbe néztem, volt időm is és utána meg le ültem amíg vártam valakit és néztem az embereket. Mindenki jön megy. Hihetetlen. Olyan ez mint valami hangyaboly. Akartam még ebbe a bejegyzésbe nagyon jó miss monique live mixeket rakni de mobilról írok most és itt nincs ilyen funkció. Majd holnap jövök és teszek fel. Stay tuned... 

Nincsenek megjegyzések: