2020. január 24., péntek

Újjabb Hétvége...

Sziasztok!

Szinte egész héten nem írtam, de ez annak köszönhető, hogy elég sokat dolgoztam és úgy zuhantam be az ágyba esténként. Nincs ez most sem másképp, ráadásul ma 6kor is keltem. Elalszom már itt a gép előtt mikor ezt a bejegyzést fogalmazom...
Mivel ilyen korán indultam ma és a XI. kerületbe kellett mennem, úgy döntöttem, hogy a reggeli csúcsban hanyagoltam az autót és metróra szálltam. Őrült sokan voltak ott is, csak úgy hömpölygött a tömeg a nagyobb megállókban. Most érzem azt egyébként, hogy sokan vagyunk már mindenhol. Egyszerűen sok az ember a földön és kész. Ez lesz a vesztünk is. Plusz a klíma meg a vírusok. Ajánlom mindenki figyelmébe az Útvesztő trilógiát (The Maze Runner). Ott pontosan látható a jövő, hogy az ember mit tesz a bolygóval. Szokták mondani, hogy az ember nagyobb kárt tesz a természetben mint az atom! Kemény ha belegondolsz. Na de nézzük tovább a napot. Úgy alakult, hogy újra utaznom is kellett vonattal. Ház ez a máv nem lett jobb, sőt inkább rosszabb. Nehezen viselem már egyben a cipekedést, hideget és a bonyolult utazásokat. Egyszer csak a semmi közepén egy ködös állomásom le kellett szállni, majd a hangosbemondó megszólalt: "Lepsény állomás köszönti utasait. További utazás pótló autóbuszokkal lehetséges amik az állomás előtti térről indulnak 3 perc múlva..." na mondom, hirtelen azt se tudtam hol vagyok és hogy fogok a jó helyre keveredni. Na ezekről beszélek, csomagokkal, hidegben, nagy kabátban ilyenek. Ehhez én már öreg vagyok. Rá is jöttem, hogy kimondottan utálom a mávot és a vonatozást is már. Sokkal jobb a busz vagy a repülő :D vagy minden, csak vonat ne! Az egészet még tetézte az, hogy 6kor keltem és rohadtul fáradt voltam. Aludtam vagy 5 órát összesen. Nagyon kevés, egész nap úgy érzem magam mint a mosott szar. Nem egy jó érzés elhihetitek. És baromi hideg volt mert -5 fokot mutatott a hőmérő a tejfehér ködben. Kalandos volt de még délelőtt megérkeztem az úti célra.
A nap további részben szinte semmit nem csináltam azon kívül, hogy banki szolgáltatások árait próbáltam kibogarászni. Mindenhol csak lehúznak az tény. Főleg, hogy ilyen jó a mi magyar forintunk. Soha nem volt még ilyen szar és soha nem volt még 340 körül az €, 305 körül a $ és 402 körül az angol font. Nagyon durva és elég jó kis áremelést fog ez okozni, ha még nem volt elég drága minden. Csak egy baj van... Én már nem nagyon tudok hova árat emelni.

Szép estét nektek mára ennyi. Jövök hamarosan újra! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: