2020. január 30., csütörtök

Újra Bejegyzés... 2020.01.30...

Sziasztok!

Sajnálom, hogy több napja nem tudtam új bejegyzést írni, de eléggé sok teendőm akadt és a munka is sok volt hála istennek. Ma nem éppen jó és pozitív hangulatban vagyok. Kicsit negatívan érintett ma több hír is a világból. Egyrészt most újabban ez a koronavírus. Gondoltuk, sejtettük, hogy a filmek és a játékok tartalma egyszer majd valósággá válik, de nem gondoltuk, hogy ennyire hamar. Vagyis mi számít hamarnak? Az emberiség az elmúlt 30évben nem hogy csökkentette volna a káros anyag kibocsájtást és a szennyezést, hanem meg háromszorozta azt. Sőt a föld lakossága 90év alatt szintén megháromszorozódott. Na most a természet ezt meg fogja oldani és őt nem fogjuk tudni legyőzni. Itt jön megint képbe a Maze Runner trilógia. Ami ott van már itt van közöttünk. Az emberiség utolsó 100 másodperce elindult a tudósok szerint. Mivel árut kapok Kínából is, ezért félek én is a vírustól, amit a live térképen nyomon is követek. Szerencsére eddig még azon a vonalakon ahonnét rendelek nincs fertőzés de azért óvatosnak kell lenni. Tech cégek a tengerparthoz és hongkong-hoz közel vannak (Shenzen, Guangdong, Heyuan) bár hongkongban már ott a vírus. Kimutatták már fiatalok körében a klíma depressziót. Érdekes jelenség, a szele engem is elkapott, de küzdök ellene, hogy ne sodorjon el. Én úgy érzem, hogy kiszámíthatatlan lett az életünk, a jövőnk és ezt egyedül amikor az embernek van ideje a saját gondolataival foglalkoznia, nagyon nehéz feldolgozni. Mert az ember egyik nagy ellensége a saját gondolatai. Na de a másik nagy részemről nagyon szomorú tény az, hogy emberek mások butaságán gazdagodnak meg. Itt van például ez a TikTok őrület!! Most mondja meg valaki, hogy ez mi a fenére jó?? Lefogadom, hogy a mostani használók 98%-a még azt se tudta mi ez amikor még Musica.ly néven futott. Pedig én már akkor is ismertem. Ez tényleg a teljes elbutuláshoz vezető út úgy érzem. A teljes hülyeség amiből mások milliárdosokká válnak :) Hihetetlen! Ezért van ennyi álomvilágban élő ember. Többször is megengedtem magamnak mostanában, hogy étteremben és nívósabb helyeken ebédeljek. Hát gyerekek én olyanokat hallok így mellettem beszélgető fiataloktól, hogy beszarás. Mintha nem is ebben az életben élnének. Szóval én nem tudom, hogy mit tanítanak manapság a főiskolákon, de ez nagyon kemény. Olyan "elmemegnyílásokat" hallok :D Na most így keress magadnak lelki társat, párt, barátot akárkit. Elkezd neked ilyenekről beszélni és te csak nézel: "Mi van?" Tehát engem ez a TikTok is annyira hidegen hagy. Egyszerűen nem értem meg azt, hogy valakiknek, hogy van ennyi idejük a mai világban, hogy ezzel foglalkozzanak amikor az idő a legnagyobb érték manapság. Mondjuk valaki azt szeretné, hogy csörögjön már a telefonja, én már azt szeretném, hogy ne csörögjön és ne feszítsenek és tudjam magam át adni a valódi pillanatnak, élménynek, érzésnek. Ha pihenek akkor telefon nélkül tegyem. Én nekem az egyik legfontosabb személy az életemben is hasonló gondolkodású mint én, vagyis annak gondolom, ismerem. Mondtam is neki, hogy mennyire intelligens szellemileg és érzelmileg is. Én egyébként mindig el voltam ájulva, hogy hogy fogalmaz. Egyszerűen jó volt olvasni. És jó vele írni is mert az ember tudatosan válogatja a szavait. Azért sok minden vele kapcsolatban mélyen érint engem. Itt a blogban is rengeteg dolog szólt már róla, neki meg ilyenek. Különlegességeket szeretem, pedig én aztán nagyon kritikus vagyok, voltam a külsőre. Mindenkinek vannak ideáljai, de az az ideál a valóságban nem létezik. Annál jobban táplálsz valaki iránt bármilyen érzéseket, minél közelebb van az a személy az ideálodhoz. És én eddig lehet, hogy teljesen rossz irányba haladtam, rossz embereket választottam. Egyszerűen hihetetlen mai szemmel, hogy a megismerését egy monokróm pár soros kijelzőn kezdtem... és ugye én kisgyerekkorom óta tech dolgokkal foglalkozom, de mégse ragad el ez a technikai elbutulás ami ma van. Én azt mondom, hogy minden chat alkalmazás atyja az MSN Messenger volt a legjobb program amit valaha írtak. És talán a Motorola volt az az amerikai cég aki az adott korban a legjobb okostelefonokat hozta piacra azzal, hogy a Microsoft operációs rendszerét be tette a zsebünkbe. És kis méretben futott minden windows alkalmazás a telefonodon. Hát igen, manapság eszméletlen pénzeket kérnek egy dobozos, szép állapotú MPx200 vagy MPx220-as telefonért amiből én akkoriban több újat is használtam. De még ide sorolható a qwerty billentyűs Q9h is ami talán az első 3G-s Wondows Phone volt.
A lényeg, hogy sok emlékem van ebből a korból ami nagyon fontos és számomra az lenne az igazi boldogság, ha ezeket újra élhetném... :) Mára ennyi. Legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések: