2020. január 12., vasárnap

Új Poszt...

Sziasztok!

Egész hétvégén most nem volt poszt úgyhogy most próbálom be pótolni a dolgot. Igazából nem is nagyon értem rá még nem volt annyira jó kedvem sem. Nem akarok állandóan negatív tartalmú bejegyzéseket. Csak nehéz szelektálni mert a mai világban nehezen éri az embert igazán pozitív élmény. Vagyis lehet, hogy másokat ér, engem nem annyira. Sokszor írtam, hogy mennyire nehéz megbirkozni a dolgokkal meg blabla úgyhogy ezt már ismeritek. Most inkább nézzük mi történt péntektől. Pénteken jól indult a nap, napsütéses délelőttre ébredtem. Már alig vártam a hétvégét. Most valahogy nagyon jól jött, hogy hétvége volt. Húzós hét volt kicsit. Lazára is vettem kicsit a napot. Mondván ma nem nagyon csinálok semmit ami nem magammal kapcsolatos. Úgyhogy inkább elmentem kiszellőztetni a fejem egy kicsit a napsütésben. Nem tudom most jött az az időszak, hogy nagyon nehezen kelek reggel és állati fáradt vagyok már így délután. Pedig szedek egy csomó vitamint meg mindent. Most egyébként valódi propolisz kúrán vagyok, remélem jót fog tenni. Szombat is hasonlóan indult, csak hála istennek ki aludtam magam. Laza nap volt. Délután elmentünk keresztmamát meg látogatni. Szegény nem nagyon tud mozdulni, combcsonttöréssel műtötték. Sajnálom mert ő is annyira maga alatt van és szinte teljesen egyedül. Viszont jó volt beszélgetni vele. Aztán ha már ott voltunk akkor úgy gondoltam, hogy kicsit nézzünk be az Aréna Plázába, úgyis rég voltam shoppingolni csak így simán. Mondanom sem kell, hogy baromi sokan voltak mint ahogy az lenni szokott. Csak úgy hömpölygött a tömeg a mozgólépcsőkön. Az összes étterem telt házas volt és lent is a kajálda rész dugig. Képzeljétek olyan is van, hogy én ruhákat válogatok. Meg néztem pár nagyon jó cuccot a Garage Store-ban ahol volt pár tényleg jó DC és Quicksilver felső. De ami a legjobb volt, hogy találtam a peek & cloppenburg üzletben pár nagyon jó Boss gatyát meg pólót. Ez egy két szintes hatalmas bolt az arénában ahol mindent megtalálsz amit akarsz. Van armani, Micheal kors, Calvin Klein, Tommy hilfiger, Hugo boss, champion, diesel, mustang, levis és még vagy 100 márka. Ahhoz képest, hogy ez egy kifejezetten drága boltnak számít a h&m, new yorker, Springfield boltokhoz képest, rengetegen voltak. Mondjuk most van mindenhol a nagy akció. Szóval találtam pár jó cuccot. Nem nagyon szoktam ruhára költeni de most nem tudtam ellenállni. Végezetül mielőtt haza indultunk, nem hagyhattam ki, hogy két nagy pizza hut pizzát ne vigyek haza :) jó éhes voltam úgyhogy majdnem be is nyomtam egyből itthon. Nagyon szeretem a pizza hut pizzát ahhoz képest, hogy amerikai stílusú pizza, nagyon jó az egész. Aztán ma vasárnap ki sem mozdultam itthonról, most estére eléggé magamba dőltem. Megint ugye ez az ár verseny ami fel őröl teljesen szinte épp most amikor nem a legjobb időszaka van az évnek. Mert most jön majd a február meg a március amikor szinte semmi nem lesz. Bár remélem tudok dinamikusan fejlődni. Aztán most este amikor ezt a bejegyzést írom, inkább azon gondolkodom, hogy elég volt mára és lefekszem. Legyen ennyi mára. Stay tuned... 

Nincsenek megjegyzések: