2008. július 23., szerda

Part 2 Shopping... :D Alexa Shopping Center











Hát most nézzük a bevásárlás oldalát a dolognak. A műszaki cikkek hasonló vagy rengeteg termék esetén olcsóbbak mint itthon. Én az Alexa shopping centert vettem célba az Alexander platz-on. 8000m2-es media markt van benne 5emeletes. Amúgy a városban 17db ekkora media markt valamint 13 db ekkora Saturn áruház is található. Mi meg szerény 3kicsivel rendelkezünk :P:D Ruhaszinten nagyon olcsó minden. Megtalálható az összes világmárka, valamint az összes mai divat. A legújabb márkás toppok,szoknyák, minik, felsők már 2-3-4e ftnak megfelelő áron kaphatóak a kaufhof áruházban. Én 8000ftért vettem Camp David farmert. A playboy/playmate kollekció összes darabja is megtalálható igaz nem olcsón de a playboyos ágyneműnek nem tudtam ellenálni. Voltam az X-It boltban is. Nem olcsó de láttam a legújjabb disco trendet. Még Jager stand is volt ahol ingyen osztogatáák egész nap a Jagert. :D Hát mit ne mondjak eléggé bevásároltam ruhákból is meg műszakiból is :P:D Csak, hogy fájdítsak szíveket :D vettem 8GB Sandisk M2 kártyát 7000ért:D:D 2GB Verbatim microSD 2000Ft, 1GB Kingston microSD 1200Ft, 1000GB Segate HDD 38e Ft. Nagyon olcsó volt az összes Apple termék is.

Nincsenek megjegyzések: