2008. július 5., szombat

Kezdetét Vette A Hétvége...

Sziasztok! Úgy döntöttem, hogy már most is frissítek, pedig még szinte el sem kezdődött a hétvége... Hát kalandosan kezdődött most is mint mindig:P Reggel elaludtam és majdnem lekéstem a vonatot... Elég nagyot sprinteltem a metróhoz is meg a vonathoz is... Hát aztán végül csak elértem. Az út maga nem volt hosszú, boldogítottak akkor is msnen igaz nem lehet azt kolátok közé rakni ezért van a mobilomon is igaz néha nem jön jól :D:P Mindegy hamar lement a táv. Anett neked mondanám, hogy nem vészes. TE kibírod majd éjjel is sztem:P:P:P:P:D Majd viszel a hátadon:D:D:D Témaváltás:P Szerencsére nincs az a full meled szóval ki lehet bírni az utat. Egyenlőre talán ennyi de majd még szerkesztem ám a bejegyzést. Éppen Markus Schulz szól azért van bent a Global DJ embléma amin 2006ban én is kint voltam és játszhattam Armada-s szinekben :):)Életem legjobb élménye volt Amsterdamban. Egy igazi Trance buli egy igazi Armada poló... :) Tudom, hogy a Global DJ Broadcast egy rádióadás még mielött belekötnétek... Puszi mindenkinek...

Nincsenek megjegyzések: