2008. július 9., szerda

Magamról...

A hétvége óta nem is írtam magamról. Hétfő este értem haza Kunszentmiklósról. Majd megdöglöttem a "személyvoncsin" :D:D Nagyon meleg volt, de mire kiértem újpest központba, szó szerint az aluljáróban ragattam több 10emberrel egyetemben. Leszakadt az ég, úgy ömlött a víz mint állat. Nagy nehezen mikor kicsit mérséklődött sikerült fedezéket találnom. Húúú aztán csak hazakerültem. Jó fürdő majd jó ágyikó várt rám utána. Mára sikerült kipihennem a fáradalmakat úgy ahogy :D A héten a többi nap punnyadás volt, nem toom a kocsimmal is mi van már... :S:S Aztán szombaton megint kirándúlás. Irány Baja a halászlé városa :D Halfőzés, tali Alexával, egyszóval egy kircsi nap. Szeretek menni itt belföldön is. A nyár folyamán még tervbe van vásárosnamény is a Nádas disco is. Talán eljutok oda az ideji szezonban. Aztán Night City megint, majd nyaralás Kőszegre. Remélem ti is hasznosan töltitek el a nyarat. Sok cupp mindenkinek. El kell, hogy mondjam, hogy a távolléteim alatt sem nélkülözöm a blogot tehát frissűlni fog mindig aktuális eseményekkel, képekkel.

4 megjegyzés:

vivacica írta...

Akkor te is jol jártál,hogy hazafelé az aluljáróba rekedtél nem smemi idő volt itt is az biztos:S:SUtálom az ilyen nagy vihart:@jujj várom már naon a nyaralást Balatont is Kőszeget is,szupi lesz!!!!Baján meg érezd jol magad!!!!:):):):)Sok csók(L)(L)

Balázs írta...

Hát én is nagyon várom már. Baja remélem jó lesz. Holnap már kezdődik is a rendezvény. Vagy pénteken vagy szombaton megyünk. Érezd jól magad te is a nyaralás alatt. Kár, hogy nem leszel. Nem semmi volt az tuti az idő :S Na majd balatonra fogjuk ki ám a jót remélem. Péntekre 35fok lesz. Készülj. Millió csók(L)

Névtelen írta...

Vivi, én sajnálom hogy nem jössz. Szívesen megismertelek volna. :)

Balázs írta...

Majd talán legközelebb ha majd még szeretnél talizni. Bár én remélem, hogy igen :) Cuppi neked