2008. július 1., kedd

DBN Feat. Madina - Asteroidz Promo CDM




ARTiST.....: DBN ft. Madita
ALBUM......: Asteroidz
LABEL......: Kingdom Kome Cuts
CAT#.......: KKC047
GENRE......: House
SOURCE.....: WEB
TRACKS.....: 03
PLAYTiME...: 25:30
SiZE.......: 58,4 MB
ENCODER....: Lame 3.97 V2
BiTRATE....: 320kbps
SCENE DATE.: Jun-06-2008
STORE DATE.: Jun-03-2008

Tracklis

01. Asteroidz (Original Mix) 08:59
02. Asteroidz (Dubstrumental) 08:15
03. Asteroidz (Orli & Martie White Remix) 08:16

Most az új generáció discos zenéjét fogom bemutatni nektek. Egy vadonatúj szerzeményről van szó amit jelenleg csak Antonyo játszik még, de a nyár folyamán szerintem nagyon sokat fog pörögni ez a lemez. Én is nemrég bukkantam rá a dj-k online zeneáruházában a Beatport.com-on. Egyszerűen csodálatos darabról van szó. Ha egy buliban ez a szám pörögni fog akkor biztosak lehettek benne, hogy egy színvonalas helyen és egy vadonatúj partyban vagytok.

Látogassatok el a Beatport.com-ra ha több infó kell. Kizárólag a Beatport-on kívűl itt a muzzikhungary.blogspot.com-on.

Download Link (Password Protected 128bit security) Csak meghatározott személyeknek.

7 megjegyzés:

vivacica írta...

Hát kéremszépen hogy is kezdjem a kommentálásom ehhez a bejegyéshez..na szóval ez a szám egy különlegesen ütős bulizós!!:D:DNaon kemény szám kibaszott jó lehet rá bulizni nekem naon bejön az ilyen tipusú szám is!!!!!!az a legjobb hogyha minnél ütösebb a szám annál jovban lehet rá bulizni:);):DÉn már csak toom:D:DEgyszóval összegezve nekem naon tetszik kimondott bulizós nekem való szám:D

Balázs írta...

Köszönöm a véleményt. Szerintem valóban az új generációt képviselő szám. Valóban nagyon ütősre sikeredett és méltán népszerű is lesz. Azt tudom h te már csak tudod, szerencsére volt alakalmam tapasztalni. Kommentedet vettem és jó eséllyel indúlsz, hogy megkaphasd a jelszót az abszolút magas minőséget rejtő letöltéshez.

Köszönöm

Névtelen írta...

szia Balázs

nagyon tetszik ez a zene DBN Feat. Madina - Asteroidz Promo CDM, itt találtam a blogodon... megadnád a jelszót itt a rar-hoz?... vagy elküldöd emailben? vargab@freemail.hu ... előreis köszönöm...
csáóó
(szintén) Balázs

Balázs írta...

Elküldtem a passt.

Fashion Panka írta...

Sziasztok!

Tényleg fantasztikus a track, nekem személy szerint a Orli & Martie rmx jön be a legjobban, de hát az alapanyag is 5***... Viszont kérhetek egy pass-t a letöltéshez? Köszi előre is! (gyorgy.csuthy@gmail.com)

Névtelen írta...

Helló Balázs szerintem ez a Promo CD nagyon jóra sikeredett!!!Főleg az Orli és Martie White remix!!

Jah és eltudnád küldeni a jelszót??
(kizmus.zolee@hotmail.com)

Névtelen írta...

És elöre is köszi!!!:)