2008. július 11., péntek

Holnap Baja, Ma meg Kitudja Milyen Éjszaka :S:(

Hát megint magamról írok picit. Ma egy nem várt fordulat történt velem. Megint nagy gond támadt és megint én lettem a célpont. Vagyis a boldogságom. Meg lesz fúrva a balatoni nyaralás nagyon úgy néz ki. De ebbe most már nem fogok beletörődni. Ha kell én elmegyek és alszok a kertbe vagy ha kocsival megyek akkor a kocsiban, de ezt nem hagyom. Bassza már meg az isten komolyan, hogy 22évesen itt kell ezen a szinten tartanom. Asszem elkezdek gyűjteni én is a saját életemre mint a Szandi. Nagy valószínűséggel nem csak ez lesz a gond hanem lehet, h ezen a kis dolgon a kapcsolatom is elbukik. De ha nem is nekem akkor is szar mert csalódást okozok, nem tudok megfelelő körülményt biztosítani meg nyugodt hátteret sem. Meg is érteném és egy szavam se lenne ha emiatt itt szünetelés vagy vég lenne. Komolyan megfosztanak ezzel a dolgokkal a nagy nehezen összehozott normális kapcsolataimtól is :(:(:(:( És sajnos én sem leszek már fiatalabb. 5-6év és arra kellene gondolnom, hogy család. De hogy?? Miből?? Hát nem is gondolok bele. Ha azt vesszük elment az életem arra, hogy küzdöttem azért, hogy valahogy normálisan éljek és ne legyek megfosztva attól ami egy szerény átlagos családban megvan a fiataloknak. A szórakozástól, csajoktól, buliktól. Talán én vagyok az egyetlen a családban aki ezeket normálisan átélte, több csaja volt mint ahány újja, és több buliban volt része mint másoknak. Ezáltal én lettem a feketebárány is a családban mert kerültem minden kötelességet, minden munkát és minden felelősséget, de talán így megtanúltam bánni a csajokkal, megtanultam a sexet, lett tapasztalatom az éjszakai életben, a csajok terén, az emberi kapcsolatok terén. Nem adtam a fiatalságomat. nem hagytam elúszni, hanem megpróbáltam mindent kipróbálni, de a családban erre csak az a vélemény, hogy loptam a napot, kerültem mindent ami felelősséggel járt és nem tanultam. Hát majd azok akik ezt olvassák eldöntik, hogy mi a saját álláspontjuk. De szerintem addig kell ezeket megtanulni amíg az ember fiatal. Mert nehéz a társadalomban megmaradni. Állandó küzdés, aki erősebb, talpraesettebb mindig az viszi a pálmát. Szemesnek áll a világ, ha nem vagy elég jó eltaposnak és lentragadsz a pórban. Büszke vagyok arra, hogy elértem sokmindent a csajok terén, mégha ki is használtak páran, de legalább mindenkit belevittem a jóba és megszereztem a tapasztalatokat. Ha ez bűn akkor sajnálom.

Na de nézzük a holnapi napot: Bajára túrázok ki a bajai halfesztiválra és az ezzel egybekötött rendezvényre. Szerintem nagyon jó lesz mert szeretem magát a helyet, szeretek utazgatni belföldön és nem utolsósórban lesz talim is. Megint nem egyszerű harcok árán jött létre az út mint ahogy azt megszokhattátok már tavaly is :D :S De a lényeg, hogy megyünk és estig minden király lesz. Legyetek jót és sok puszi mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: