2007. november 26., hétfő

Vasárnap... Csajos Körkép A H&M-ben...



A mai nap az új h&m üzletet vettem célba a vorosmarty téren. ez egy új csajos divat ruha bolt. nem árt ha igy karácsony elött az ember ellátogat egy ilyen üzletbe, hogy tudja azért h mi az aminek a baratője örül és még divatos is. Hát én is igy voltam ezzel, kiváncsi voltam, hogy mostanában mi is a trend a csajoknál. Meglepődtem, hogy rengeteg fiatal p*uncit láttam. Hát vegülis mindenki trendi akar lenni. És hát a mostani divat a fekete,feher,pink,arany,ezüst szinek és kombinációk valamint ezek a csillogos kiegészítők. Mindenféle arany es ezüst szinű ékszerek hajpántok, övek voltak. meg rengeteg szivecskés cucc. (hajpánt,fülbevaló,lánc,karkötő stb.) csillogó pink cuccok es kiegészitők és természetesen a hello kitty kozmetikai termékek. természetesen pink fekete fehér szinekben. A ruhák terén kicsit retros a mai divat. de hát maradt pink fekete fehér szinek. Mást nem is látsz itt. És hát ahogy irtam ilyen 13-19 közötti csajok vannak nagyrészt. "Elvegre had válogassak már..." :D meg kell jegyeznem, hogy nagyon szép ez az új épitmény itt a téren. Van new yorker meg pár divat üzlet. Tiszta ultra modern.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Meglepődtem, hogy rengeteg fiatal PUNCIT láttam." XD Pfff...XD

Balázs írta...

Moderálhatnám a kommentet, de nem teszem, mert úgy gondolom, hogy ide bárki leírhatja a véleményét. Csak azért ne névtelenül jó????
Ezt meg egy az egyben bemásoltam a PDA-mból:) Jó kedvem volt és gondoltam feldobom a hangulatot egy kicsit :P XD De azért ne névtelenül kommenteljünk már.
Köszönöm