2007. november 18., vasárnap

Aréna Pláza. 2. Felvonás...



Úgy döntöttem, hogy a tegnapi nap után, mivel teljesen elromlott a kedvem, ellátogatok másodszorra is az új Aréna Plázába. Hát most sikerült bejutnom szerencsére, de óriási tömeg volt így is. TErmészetesen megtámadtam az Electro World üzletet. És hát annyira nagy akciók voltak, hogy nem tudtam ellánállni. Vettem egy HP PSC F300-as multifunkciós fotónyomtatót. 9990Ft volt és volt benne két patron is és még fénymásol is meg scannel meg fotót is nyomtat. Úgy voltam vele, h a két patron bele 13000ft külön akkor miért ne adjak az egészért 9990-et? :D DVD filmek 199Ft-ért voltak, valamint vettem egy jó kis hotdogsütőt is 2990Ft-ért. Így már könnyen csinálhatok magamnak jó kis hotdogot bármikor. Ja és hát sikerült beszerezni egy Nokia 1600 készüléket is feketében 9990Ft-ért függetlenül. Igazából azért vettem mert holnap már el is viszik 15-ért. Hasonlóan nagy akcióba tették az új divattelót is a SonyEricsson T650i-t. A maszek árhoz képest drágán, de a hivatalos bolti árhoz képest 10.000Ft-al olcsóbban 89990Ft-ért adták, valamint külön standot kapott az új zászlóshajó is a K850i. Hát és mivel eléggé új hely, minden fiatal csajszi is ellátogatott ide. Hát eléggé elment tegnap a kedvem mindentől, úgyhogy csak körbenéztem. Meghát úgysem akarok megint rosszat tenni...

Nincsenek megjegyzések: