2007. november 21., szerda

Sunset at Cafe Del Mar 2004

Egy gyönyörű videó, egy gyönyörű helyen. Ez a Cafe Del Mar Ibiza szigetén, ahová mégegyszer szeretnék eljutni mert a leggyönyörűbb amit valaha láttam. A Trance zene fellegvára, a az európai bulifőváros Ibiza. Amikor ezt a videót nézem, és hallgatom ezeket a zenéket, mindig majdnem a könny folyik végig arcomon. Romantikus és gyönyörű. Szeretnék egyszer ide eljutni a szerelmemmel mert ez egy csodálatos élmény. Nézni a sunset-et kéz a kézben. Összebújva, egymás karjaiban. Sokszor néztem hasonló képeket én is amikor egyedül éreztem magam. Élőben a duna parton. Ahogy a hold süt le rám. Szintén hasonló élményem volt 2004 szilvesztere egy dél afrika melletti szigeten. Életem szerelmét veszítettem el és egyedül voltam rákényszerűlve, hogy elrepüljek egy nagyon távoli pontra. Érintetlen természet, fehér homok és festői táj. Este a GinTonic a kezemben és már csak néztem a holdat, hallgattam az óceán hullámzását. Csodálatos volt, egyszerűen nem akartam elhinni, hogy a természet mire képes, és én mégis egyedül vagyok itt.

Nincsenek megjegyzések: