2007. november 12., hétfő

Dj Balázs And Dj Studio Project - A Szerelem Tengerén (Szatmári Remix)



Akik letöltötték ezt a számot írjanak már egy kommentet mert nem toom h kik töltötték le. Köszi, fontos lenne.
Hezaér, hazatér, vándor szívem. Majd jön a szerelem, ott legyen veled, csak neked. Mosolyogd ki magad, lennék én áldozat, tudom, hogy lesz még folytatás. Karjaidban érzem, én csak veled létezem. Elraboltad szívem, az ő bolondja lettem érzem. Dönts hát, kell-e a vágy, mond kell-e a láz, vagy jobb lenne tán valaki más? Újra elraboltad szívem, pedig csak egy éjszakát kértem. Ahogy csókolt, a nagy Ő volt, a szerelem tengerén elkisérlek én!
Szereted, megtheted, játsz csak velem. A csók premier, első sorba szól, a jegyem. Mosolyod símogat, lennék én áldozat, tudom, hogy lesz még folytatás. Karjaidban érzem, én csak veled létezem. Elraboltad szívem, az ő bolondja lettem érzem. Dönts hát, kell-e a vágy, mond kell-e a láz, vagy jobb lenne tán valaki más? Újra elraboltad szívem, pedig csak egy éjszakát kértem. Ahogy csókolt, a nagy Ő volt, a szerelem tengerén, elkisérlek én!

A szám letölthető egyszerűen innen (Szatmári Pisti engedélyével): Letöltés

Véleményeket várok ehhez a számhoz.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én sajnos nem tudtam letölteni ezt számot,letörölted már?:(

Balázs írta...

Sajnos a számot törölte a szolgáltató mert sokáig nem töltötték. Régen lett feltéve. Megpróbálom majd újra feltenni.

Névtelen írta...

szerintem nagyon jo,nekem teccet

Névtelen írta...

ja és le is töltöttem simmán

Gyula írta...

Szia!

Eppen most jottem haza egy bulibol, es ezt a szamot hallottam. Ez azert erdekes, mert Kinaban vagyok, Zhongshan varosban!!
Nem akartam elhinni, de ahogy hazaertem rakerestem es megtalaltam ezt az oldalt..
Gratulalok!

Gyula

Névtelen írta...

nem toom letolteni ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Balázs írta...

Törölve lett már a tárhelyről. A videót viszont megnézheted.