



Hát a mostani utázás alkalmával megint a Chrisler 300 volt az autónk. Megmondom őszintén, h nem vagyok megelégedve a kocsival mert nagyon fapados. Itthon ez a kocsi luxusautónak számít, de ott agy economy car. Mi a modell aljával voltunk, azaz a 2.5 V6-os motorral szerelt változattal. A felszereltség, teljesen az alap volt: Szervo, 2 Airbags, Tempomat, Manual Klíma, Táv. központi zár, elektromos ablak, elektromos, fűthető tükör, 8hangszorós cd-s hifi és ezzel ki is fújt. Se ABS, se ESP nem volt, valamint hiányzott nagyon az MP3 és a Sirius sat rádió. De viszont ahogy a képeken láthatjátok is, alkalmam volt kipróbálni a Dodge legkisebb modeljének legkeményebb változatát a Dodge Neon SRT-4 et, amiben egy 2.4 turbo motor van és több mint 220 le. Az autó elég jól teljesített és itt magyarországon jól megállná a helyét a suzukik között. :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése