2007. november 17., szombat

Domino Day 2007.11.16.

Tegnap volt a Domino Day 2007. Még több új technika és mechanizmus. Talán ezért nem is sikerült megdönteni idén a világrekordot. 2 havi munka Hollandiában, több mint 4,5millió dominó. Tavaly én is jelentkeztem építőnek, dehát nem tudom, hogy mennyire álltam volna meg a helyem ott. Idén is 9fős magyar csapat volt az építők között, de sajnos kb 400.000-el kevesebb dominó dölt el, úgyhogy nem lett új világrekord. De mindenesetre a látvány az fantasztikus volt. A végén annyira elkezdtek sírni ott, h én is átéreztem a helyzetet és nekem is kifolyt a könnyem. Borzasztó érzés lehet az, hogy megfeszűlve napi 10órában építesz 2hónapon keresztül és aztán kárba vész. Az egész 3órás anyag letölthető lesz innen a blogomból. Kizárólag itt. Majd ti is meglátjátok, hogy miről is beszélek a végén. DVD minőség és Dolby Stereo hanggal letölthetitek talán még ma az összes részt.

Nincsenek megjegyzések: