2007. november 7., szerda

Mindent Az Emo-ról...



Hát igazából ezt a topicot azért tettem fel, hogy képben legyetek a mai divatstílussal az EMO-val. Aki komolyan EMO és nem csak divat azzal elég nagy baj lehet belül. Ebben a cikkben mindent leírnak az EMO-ról ami a stílust jelenti. Érdemes elolvasni és elgondolkodni azon ami benne van. Az EMO a 70-es években látott napvilágot és az EMOTIONAL szóból ered. Itthon még csak mostanában vált divattá a 13-15évesek között nagyrészt. Tulajdonképpen a két nagy fő tábor uralja a zene és divat világát. A rock,EMO és a hozzá tartozó stílusok és a Disco azaz az elektronikus tánczene (Dance,Trance,House,DnB,Techno stb.) Ez a két világ örökké szemben áll egymással. Vannak EMO-sok és vannak a freestyle-t képviselők. Az EMOgirl kifejezés nemrég került be a köztudatba úgyanúgy mint az EMOboy. Messziről fel lehet ismerni egy EMOgirlt. Be kell azért vallanom, h vannak olyan EMOgirl-ök akik meglehetősen sexyn néznek ki. :) Nekem bejönnek, de csak a divat EMO-k csajban, mert én soha nem öltöznék így és nem lennék ilyen. Szerintem ez egy olyan életérzés amivel születni kell, vagyis benne kell, h legyen valamilyen formában az ember lelki világában. Mindenesetre olvassátok el a cikket azzal, h a képekre kattintatok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez felháborító. :@ amit abban a cikkben leírtak egyáltalán NEM igaz...

Balázs írta...

Szia Alexa. Hát én ezzel kapcsolatban nem tudok a témához hozzászólni mert nem ismerem annyira ezt a stílust. Hát én csak ezt olvastam és elég dúrvának tartom. Most akkor azt azért tisztázhatnánk, h te akkor emos vagy, vagy nem?? Mert ezzel kapcsolatban kicsit le vagyok maradva. :S Amúgy kösz, h írtál.

Névtelen írta...

Tényleg durva, mert hazugság az egész. Nem ilyen lányokat kellett volna megkérdezniük... amúgy nem, nem vagyok emo(az "s" nem kell oda... olyan nincs.)