2007. június 16., szombat

Tegnap Gyöngyös...


Hát a tegnapi nap nagyon jó volt. Reggel indultam Gyöngyösre az egyetlen párduckámhoz:) Anetthez. Szerencsére nagyon jól éreztem magam vele. Nagyon kedves lány. Ezért is szeretem annyira. Tökre egy a véleményünk sokmindenről és szinte ugyanolyanok vagyuk mind a ketten. Voltunk ebédelni egy pizzériában majd jött egy kis nyugisabb hely a mátra aljában asszem. Volt egy szép kis tó meg rengeteg zöld... :) Tök szép volt a hely, romantikus sztem. Rengeteget beszéltünk. Sokat segített, h éreztem h valaki mellettem van, h fogja a kezem. Tökre király volt. Aztán vissza Gyöngyösre ahol beültünk egy kerthelyiséges helyre. Az is tökre tetszett mert hasonlított az összes olyan pubra amit én szeretek. Hát nagyjából az egész napot együtt töltöttük és nagyon jól éreztem magam. Szerencsére nem kell sokat várni a következő találkozásra sem mert jövőhéten irány Mogyoród, Aquapark kettesben. Jó lesz a napfényben úszni... :) Örülök, h így kezd minden rendbelenni velem, és h talán egyszer visszakapom az igazi önmagam. Mert rettentően megviseltek a dolgok és nagyon megváltoztam mert tönkrement az életem. :( De ez a nap király volt. Gyöngyös is egy nyugis hely...

Nincsenek megjegyzések: