2007. június 23., szombat

Mindig Jó Ha Az Ember Nyitott Szemmel Jár... :)


Hát a tegnapi napom nem volt valami extra. Szokásos napnak indúlt egészen délutánig.
Voltam ebédelni a szokott helyen majd h eltöltsem az időt benéztem a Saturnba. Épp telefonvásárlás elött állok mert minden telómat eladtam szinte úgyhogy nézegettem az új Nokia 6290-est. Mindenkinek ajánlom aki egy elegáns és mindenttudó telefont akar magának és képes lemondani a fotózásról ugyanis a készülék csak 2megapixeles kamerával és auto focus nélküli optikával rendelkezik. Na mindenesetre nézegettem a telót és kiváncsi voltam hogy milyen képet is csinál az a 2megás kamera. Láttam h a csajok is nézegetik a telókat... Na mondom megkérem őket h csináljanak magukról valami jó képet:) Hát ez lett az eredménye :) Úgyhogy sztem jó ha az ember mindenhol nyitott szemmel jár :) mert ki tudja h hol és mikor valamint ki jön vele szemben :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Balázs írta...

Please post your comment in english because I cant understand it. Thanks.

Veuillez signaler votre commentaire en anglais. Merci

Invii prego il vostro commento in inglese. Grazie

Geben Sie bitte Ihre Anmerkung auf englisch bekannt. Danke

Afixe por favor seu comentário em inglês. Obrigado