2007. június 3., vasárnap

Sorry... Vác Mouseoleum Club





Bocs, h ma nem tudtam frissíteni, de elég készen vagyok. Nem találom a mobilom meg fáj a fejem mint állat ráadásul egész délután aludtam mert valamikor hajnalban jöttem haza amikor már világosodott... Hát a Jamaicáról annyit, h tényleg elég király hely. Én már régóta nem discoztam, ide is csak azért mentem mert kivi voltam. Hát most értek elég kemény meglepetések. Egy 23éves csaj írt nekem, h ott volt a Jamaicában és stb...stb... Erre nem emlékszem de mindegy. Hát nem rossz csaj de nem az én világom... MEnő meg sexy de korban sem olyan sztem... Ma éjjel Vác Mouseoleum Club. Ez az a hely ahol kezdtem a pályát... Kiváncsi vagyok, h mit változott... Bár ilyen fejjel nem tudom, h megyek-e. Pár kép itt van a helyről.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.