2007. június 10., vasárnap

Budapest Beach :)

Hát ma kint voltam a Palatinusz strandon. Első strandos napom ebben a szezonban. Hát ami azt illeti nagyon jó volt. Most értem haza. Elég jól le is barnultam. Elhatároztam, h megint elkezdek edzeni, h felszedjek pár kilót. De ehhez azthiszem keményen kell dolgozni és sok fehérjét enni.
Na de király lesz ha visszaszedem a kilóimat. Pár hónap és teljesen megváltozok.
Hát a csajfelhozatalról annyit mondanék h nem volt gyér, de nem is volt csúcs, szóval olyan előszezoni volt :D Nem voltak olyan sokan mert még ugye nincs vége a sulinak de hát majd beindul ez is :) A választás szabadsága azért most is adott volt, bár nemigazán használtam ki mert nem volt valahogy hangulatom most. Csak pihenni mentem ki. Meghát az uncsitesóm is dolgozott most. De nembaj, pár nap és irány mogyoród!!! :)

Nincsenek megjegyzések: