2007. június 4., hétfő

Hol az igazi? :(:(


Hát ebben a tengerben amit életnek neveznek és állati nagy és veszélyes a sodrása, nehéz megtalálni azt a boldogságot és szerelmet ami néha néha esetleg felbukkan. Sokáig azt hittem, h könnyű dolgom lesz ha a lányok egész fiatal korom óta kedvelnek... De tévedtem. Azért mert Dj vagyok nem vagyok előnyben más emberekkel szemben. És az élet amilyen kemény és sokszor szomorú szükség van valakire akire számíthat és támaszkodhat az ember, még akkoris ha erős és nem szorúl látszólag segítségre. Nemrég én is megtapasztaltam, h milyen az amikor a szívem darabokra robban szét. Úgy éreztem amikor az első ilyen volt, hogy tanultam a hibáimból és nem lesz több ilyen... De tévedtem. A szívemnek nem tudok parancsolni és nem ismer határokat. Mai napig nehéz elfogadnom az évek hosszú sora alatt történteket. Vannak szép és kevésbé szép emlékek. Az elmúlt másfél hónapban mintha teljesen kifordúlt volna a világ. Azt gondoltam, h csak én szívok akkorát... De nem. 4 csaj ismerősöm is megszakította a kapcsolatát... Ez a nyár már csak ilyen lesz? Mert akkor ez elég szomorú. Én is megváltoztam amióta történt velem a szakítás. Nem találom a helyem úgy a világban. Egyszer jó egyszer meg nagyon rossz. NEm is érzékelem az idő múlását és napokat. Csak úgy beleélek. Mi lesz velem? Kérdezhetném magamtól de nem tudom rá a választ. Más lett a stílusom is külsőleg. Meg ez a bulizás is itt hétvégén... Mondjuk jó volt kiengedni a szellemet a palackból... :) De remélem, h egyszer majd minden visszaáll a normális útra és Én is visszakapom az eredeti Énemet.

Nincsenek megjegyzések: