2007. június 25., hétfő

Chris Lake - Carry Me Away

A nyár legújjabb szerelmes, romantikus száma. Ezzel a számmal is készülök a nyaralásra. Rengeteg emlék és élmény jut eszembe amikor ezt a számot hallgatom. Sok szép nyári élmény a szerelmemmel, sok élmény a strandon, vagy a parton ülve, vagy csónakázás a Balatonon, vagy az a rengeteg utazás amit érted tettem meg akkor. Rég volt már igaz eléggé de az emlékek sose fakulnak meg. A sok meglepetés ami az állomáson ért vagy a sok meglepetés ami esténként rám várt. Vagy éppen a közös utazásunk pestre... együtt "stoppoltunk" Ilkről Kisvárdáig:)... Vagy amikor közösen mentünk nyelvvizsgázni és szorítottam a kezed, rádnéztem, csókot adtam... Te meg sok sikert kívántál nekem, majd a végén boldogan egymásbafonódva mentünk haza. Vagy amikor eljött a hét vége és együtt mentünk haza hozzád. Sose felejtem el amikor hozzámbújva az ölembehajtottad fejed... Vagy amikor elöszőr ültünk be kettesben a Centrálba... Ez a szám visszahozza az összes emlékemet... Igaz, hogy nagyon rég volt már minden... "I can't hear You" senki nem hallja bánatom, vagy lelkem kiabálását :( Egyetlen megnyugvást a zene adhat nekem. Soha más nem adott még nekem ekkora támaszt mint a zene. Mert Ő mindig mellettem van, bárhová velem jöhet és bármikor örömet tud okozni nekem. Talán ezért is kezdtem el a zenével foglalkozni. Érzelmeket fejezek ki az ilyen számokkal vagy épp szerelmet vallok??!! Minden amit a szívem érez a ritmusok mondják el annak a személynek akinek szól vagy éppen a nagyvilágnak. Próbáljuk meg szeretni egymást... A dolgok lehet, h abban a pillanatban fájnak és sokáig fájni is fognak de majd idővel átalakulnak emlékekké amikre lehet, hogy majd szép lesz visszagondolni. Nekem soha nem az a célom, hogy haraggal váljak el valakitől. Szeretem ha az embereknek örömet okozok, vagy boldoggá tehetem őket. Részben ezért is játszok ilyen zenét. Kedvetekbe szeretnék járni. Mindenkinek aki szereti ezt a számot vagy az ilyen zenét. Én 13éves voltam amikor elöszőr meghallottam ezt a stílust. 1999-2000-ben kezdtem el ennek a stílusnak hódolni és ez volt az egyetlen olyan műfaj ami a szívemnek utat mutatott. Engedjétek ki ti is a szíveteket most nyáron.

Nincsenek megjegyzések: