2007. június 1., péntek

Borfesztivál Millenáris Park 2007...






Ez meg már a Millenáris Park. Budapest legszebb parkjainak eggyike a Mammut bevásárlóközpont háta mögött. Idén itt került megrendezésre a Tavaszi Borfesztivál :) Minőségi borok és tradicionális ínyencségek várták az érdeklődőket. Gondoltuk nekük is ott a helyünk. Ki is látogattam. Odafelé kész kaland volt a 4-es villamos ugyanis ez a vonal pest legforgalmasabb vonala a Ferenc kőrúton. Hiába új meg szép a Combino villamos hely az nem lett több:) Nagy nehezen azért odaértem, de amikor megláttam, hogy 1100Ft fejenként a beugró + minden amit fogyasztasz, gondoltam visszafordulok. De hirtelen kit is látnak meg szemeim a szervezők között: Hát nem mást mint a 12/B-s csaj ismerőseimet:):) Brigi és Zsófi. Hát nagyon meglepődtem, h mit keresnek itt. Erre megszántak 3db 3napos rendezői belépővel :):) NA mondom Brigi te egy angyal vagy. :) Aztán kezdődött is a borkóstoló a jobbnál jobb fehér és vörösborokból:) Hazafelé már kicsit szellősebb volt a Combino:) de akkor volt a legcikibb amikor felszállt egy fiatal lánycsoport és mi épp fantával koccintottunk menet közben üvegpohárral a vilamos közepén:):):) :D:D:D Hát néztek azt láttam, h röhögnek... Na mindegy. Most sikerült hazaérnem, bár egy kicsit már érzem, hogy van bennem valami... De holnapra jobb lesz az biztos:) És egy új nap lesz holnap is, új lehetőségekkel és reményekkel :D Sziasztok

Nincsenek megjegyzések: