2008. június 23., hétfő

Épül Az Autó...


Nagyban folynak már a munkálatok az autóval kapcsolatban. Sajnos azonban csak a jövőhét második felére lesz kész mert 3napot nem tudott dolgozni a szerelő. Azthiszem viszont nagyon szép munkát végzett ezzel az első lökhárítóval. Oldalt is kopoltyűs lett ami sajnos nem látszik a képen de nagyon baró. Még hiányzik az első koptató alulra ami speciálisan strapabíró anyagból lesz és speciális matt fekete fémyezést kap. Aztán jöhetnek az elektronikus dolgok, neonozás és autóhifi építés, bőrözés. Hozzá kell még azt is tennem, hogy az autó eleje az eddigi 10centis magasságról 21centire emelkedik tehát "magyar utak" kompatibilis lesz! :D Mivel ilyen szép műanyagos munkát végez a srác ezért a belső speciális erősítőkonzolt is ő fogja építeni az autóhifis haverommal együtt. A végeredmény minden esetre remélem nagyon egyedi lesz. Az autó fent lesz majd a cég honlapján is mint referenciamunka.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát kircsin épül az autód:)jó lesz az ha már teljesen kész lesz;)de nekem is tetszik naon:):)annyira megtetszet nekem is ez a blogolás tök király dolog már:):D:Dnaa sok csókkk(L)(L)

Balázs írta...

Hát én is nagyon várom már, hogy kész legyen. Szerintem is kircsi lesz mert senkinek nem lesz ilyenje. Hát örülök, hogy megtetszett a blogolás. Nem gondoltam volna hogy ilyen nagy sikere lesz az én küsza ötletemnek :) Neked is rengeteg csókk (L)(L)