2008. június 29., vasárnap

A Hétvégéről...





Asszem beszámolnék kicsit a hétvégéről képkommentek formájában. Csütörtöktől ma estig Vivivel teltek a napjaim. Csütörtökön igaz sehova nem mentünk mert másnap még dolgoztam, de péntek estére már westend volt a program. Ebéd a szokásos helyen, a Menza kávézőban. Wanted c. filmet néztük meg és állati jó volt. Volt megint popcorn zabálás, csoki meg stb. :D
Szombaton ismét mozi volt, csak most az Aréna Plázában, IMAX 3D-ben. Az ürállomást néztük meg, állati érdekes volt az is, végre kipróbálhattam a barbaque nachos-t sajtszósszal :D Este meg dunaparti séta volt, ahogy a képen láthatjátok is gyönyörű nyári naplemente. Nincs is ilyenkor jobb mint sétálni a szabadban valami vízparton. Meg kell, hogy jegyezzem ide, hogy nagyon király lesz a váci út itteni része. Ebben a szezonban is most elöszőr nyílt lehetőség, hogy kamatoztassam koktélkészítő tudományom ugyanis megcsináltam a kedvencemet a Cuba Libré-t. Jó citromosan, bacardi és sok jég, cola. Csakis jégbehűtve. Szerencsére sikert arattam vele :) A vasárnap kicsit punnyadtan telt, aludtam végre egy jót. Vivi délutánfelé ment haza, de 1hét múlva újra tali lesz sztem és ha minden igaz akkor egy medencés kerti party társaságában fog a hétvége eltelni. Készülök már a nyaralásokra is, igaz még nem tudom miből, de majd megoldom. :) 2hét múlva Baja is lesz, végre megint lehetek ott ami annyira tetszett. Jók legyetek és igyekszek minnél többet frissíteni mostanság.

2 megjegyzés:

vivacica írta...

Ez a hétvége egy szóval leírva szuperre sikeredett:):)naon örültem hogy megint veled lehettem:):)sok ilyen lesz még én is remélem!!(L)(L)Csókk

Balázs írta...

Hát biztos. Elöttünk a nyár, elöttünk a jóidő meg minden, de szerintem ki is fogjuk mi azt használni ám :)