2008. június 2., hétfő

Airbase featuring Floria Ambra - Denial (A hétvége Vivivel...)

Csodálatos hétvégém volt a nagy kánikula ellenére is. Péntektől vasárnap estig Vivimmel voltam. Most meg nagyon szar, hogy itthagyott. Ez a szám egy vadonatúj szám Tiesto ISOS7 albumáról de az én nyári mixemben is szerepelni fog mert gyönyörű. Azt hiszem ezzel a számmal üzennék másoknak is akik egyedül vannak. Nekem sokat segített a Trance zene. Szerintem a legérzelmesebb stílus az összes közül. Mindig segít feleleveníteni emlékeket, jó dolgokat, szerelmeket. Egész régóta már 2000 óta segít nekem ez a stílus a szerelmi életemben is. Aki egyszer megszereti az lefogadom, hogy az én véleményemet fogja osztani. A hétvégére visszatérve meg kircsi volt minden. Volt strand, mozi, westend. Minden ami kell. :)

Nincsenek megjegyzések: