2008. június 22., vasárnap

Hétvége... Pilis...

Egy picit a mostani hétvégéről írnék, hogy egy picit magamról is írjak a logba. Ez a hétvégét Pilisen töltöttem. Hát kisebb-nagyobb lakodalom volt. :D Most mivel kocsi nélkül vagyok büszkén kijelentem eyes emberek kedvéért, hogy vonatoztam... :D Igaz 4éve volt utoljára, de most megint... Végre megint láthattam a cicukámat ami tök kircsi... Remélem a nyár folyamán még sok ilyen együttlétre lesz alkalom... Jövőhéttől már dolgozok de mindenre és mindenkire megpróbálok ugyanúgy időt szakítani mint eddig. Na mostmár asszem ennyi elég is lesz mert most fontosabb "valakivel" kell/kéne :P foglalkoznom :D De majd talán még késöbb szerkesztem ezt... Na sok cuppi nektek és tessék majd komentelni. Remélem nektek is hasonlóan jól telt a hétvégétek.

Nincsenek megjegyzések: