2008. június 7., szombat

EMO's Part 3

Az EMO-s sorozat azért került be a blogba tulajdonképpen mert mindig volt valami közöm hozzá akkor épp amikor a topicot írtam. Ma sem volt ez másképp mikoris a westendben jártam és a media marktban dedikált az egyik ilyen stílusú banda. Hát úgy kb. 200-nál is több EMOs csajszit sikerült egyben látnom :D Ez azért is érdekes mert ugyan tőlem távol áll ez a stílus, de mégis az EMO csajok sztem őrjítően sexyk és vadak. Hogy miért mondom ezt? Az a videóból kiderül. :P:D Itt is ahogy minden stílusban vannak igényes és igénytelen csajszik. Hogy mit is értek ezalatt? Hát Pl. a videóban a legelső csajszi sztem állati igényes. Nekem is van egy EMOs csaj ismerősöm, őt már láthattátok a blogban is. Szerintem eléggé kircsi az is, hogy mernek vad szineket használni. Ez is adja a megfelelő hatást ha már ez is olyan trendi mostanság :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

EMO-k....pff.. :S ha lesz ebből sorozat Balázs én nem nézek fel a blogodra többet. :D

Balázs írta...

Megnyugodhatsz nem lesz mert ez a sorozat utolsó bejegyzése. Tood h hozáám se áll közel ez a stílus. A másik két részt meg már biztosan ismered a blogból. :)