2023. október 15., vasárnap

Visszatértem 2023-ban is... A blog sohasem halott...

Hosszantartó betegség és más problémák után, most érzem úgy, hogy megint tudok alkotni. Főleg, hogy most teljesen MAC-re váltottam át, könnyebb is lesz az integráció. Egyből említést kell tennem a bejegyzés elején található szerzeményről. Aki már régóta követi a blogot, az találkozhatott itt már rengeteg zenei stílussal, de minden esetben elektronikus vonalon mozogtunk végig. Nincs ez másként most sem, és a Deep Ambient, Chill vonalat viszi ez is tovább, amit az elmúlt évek hangulata már jellemzett itt a blogon. Manapság már rég nem divat blogolni, amióta létezik facebook, tiktok és instagram, a telefonok is kitörtek a 2"-es kijelzőméretből és az egyszerű bejegyzések megosztásából, én mégis ezt az írást érzem magamhoz a legközelebb most már 15 éve amióta ez a blog megszületett. Tulajdonképpen az irányzat azóta töretlen, hiszen azon kívül, hogy egy nagyon fontos személy volt aki miatt ez az egész elindult, itt voltak elsőként megtalálhatóak a legújabb trendek zenéi, videói, a térség legjobb bulijai, országos programajánlók és számos partyfelvétel. Büszke vagyok nagyon továbbra is erre az oldalra. Persze azóta erősen megváltoztak a trendek, de nekem ezt fontos maradt életben tartani. Remélem egyszer még Ő is olvassa, vagy olvasni fogja. Addig meg én hozom a bejegyzéseket és az ilyen gyöngyszemeket, mint ez a zene is. És ne felejtsétek el, ha tetszik, kövess soundcloud-on is. Szép vasárnap estét nektek!

Nincsenek megjegyzések: