2023. október 29., vasárnap

2023.10.28....

 

Jól indul a hétvégém, úgy érzem és igazán jól készülök a hideg otthonülős napokra, ugyanis elhatároztam, hogy beruházok a nextgen-be és veszek egy PS5 Digital Edition-t. Kedvencem lett most a Titanfall 2 és a Horizon. Rettentő sokat kell benne gondolkodni, taktikázni, sok a feladat és a megoldandó is. Szeretem az ilyen RPG jellegű játékokat, és ez nagyot megy most. Igaz amivel most tolom, az már 6éves, de nálam fantasztikus így is. Most érzem úgy talán, hogy a munkában sikeres vagyok, előre haladok és sikerült még több hírnévre szert tenni a szakmámban. A karrier lett az életem sajnos, miközben csak egyedül vagyok. Rossz ezt így megélni, de inkább így, mint egy nem őszinte, anyagias kapcsolatban. Nem szeretem a felszínes dolgokat. Bárcsak találnék valaki különlegeset akivel lelkileg is össze tudok kapcsolódni. Úgy látszik, ez évek óta nagy kérés, mert nem érnek ezzel kapcsolatban pozitív visszajelzések. Na de beszéljünk a mai zenéről: Ezt a számot már hallhattátok többször is itt a blogon, egy személyes kedvencem ez a szám, rengeteg arca van. Nagyon mély is tud lenni és egy boldog, magával ragadó hangulatot is tud okozni. Egy igazi boldog nyári chill érzet. Érdemes újra és újra meghallgatni. Sajnos mivel a stílusok és a trendek változnak, így nem könnyű irányt váltani. Én máig visszasírom a 2007-2011-es időszakot amikor a modern diszkózás szárnyalt és a tech house aranykora volt. A legjobb időszak volt az életemben nekem is és a blognak is. Lehetett közösségeket építeni. Nekem is rengeteg éjszakám volt vendégként és fellépőként is. Nagyon jó idők voltak azok. Sose felejtem el a Helka megnyitót sem. Szép emlékek. Na de mára ennyi, majd jövök még...

Nincsenek megjegyzések: