2023. október 23., hétfő

2023.10.23....

 

Egy gyönyörű őszi napra ébredhettünk ma. Napsütés, 20fok és hibátlan időjárás. Ezt kihasználva, delelőtt a temetőben kezdtem a napot. Rendbe kellett hozni egy kicsit a sírt, hogy mire halottak napja lesz, már csak a mécseseket kelljen kirakni. Ez egy fontos dolog számomra. Aztán a délutánt Szentendrén töltöttem. Rengetegen voltak, fullon volt minden. Tökéletes program tavasszal, nyáron és ősszel is. Igaz szeptemberben szoktam a legtöbbet kint lenni, de most is csodás volt. A Duna part gyönyörű és baromi jó vibe-ot ad. És akkor kicsit a mai különleges szerzeményről a bejegyzés elején: Ez egy újabb Skeler remix és baromi jó lett. Igazi magával ragadó dallamok amik erőt adnak ha magad alatt vagy. Láthatjátok az Anime borítót is ami szintén fantasztikus. Imádom az Anime-t és a cosplayt. Kár, hogy ennek nincs akkora kultusza nálunk mint japánban. Na majd egyszer erről is lesz egy bejegyzés. És még egy fontos momentum a szentendrei karácsony múzeum. Fantasztikus az egész helynek a varázsa, ahol egész évben karácsony van. A legkülönlegesebb díszek, diótörő és minden ami karácsony. Mindent meg is tudsz vásárolni. Tulajdonképpen nekem is nagy vágyam egy különleges, a trendeknek megfelelő karácsonyi világ varázslása, hiszen a legkedveltebb ünnepem ez. Én nagyon szeretem. Természetesen csakis élő, illatos fával. Na majd erről is még később... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: