2023. október 21., szombat

2023.10.20....

 

A különlegességek sorozata ma is folytatódik. Ma kicsit szomorúbb vizekre evezünk, ugyanis ma este ilyen a hangulatom. A mai szörnyű világban az életre rátelepedett a félelem! A legrosszabb dolog amit csak érezni lehet. Félsz, hogy ne maradj egyedül, félsz, hogy megmaradjon a munkád, félsz, hogy ne legyél beteg, és félsz, hogy ne legyen háború. Félsz attól is, hogy jön a klímaváltozás. Állandó félelemben élni a legnehezebb és legszörnyűbb dolog, de ilyen lett a világunk. És erre még rátesz egy lapáttal az itthoni belső helyzet. Egyáltalán nem könnyű az élet idehaza. Én amikor 2017-ben saját ötletekkel vágtam bele, nagy tervekkel, hogy megvalósítom magam, nem gondoltam, hogy pár év múlva ide fogok kerülni... Annak ellenére, hogy jól megy, mindig van valami amitől izgulhatok. Nem tudom, hogy mit válaszoljak arra a kérdésre, hogy egyáltalán szeretnék-e magam mellé valakit vagy sem... Alapjáraton persze, hogy szeretnék, de további nehézségeket és küzdést, hátráltatást nem akarok. Így is elég nehéz nekem, és így is nagyon kevés az idő mindenre. Ezek az esték nagyon rosszak persze egyedül. A zene az ami mellettem van ilyenkor. Ez az egyetlen gyógyszer erre is. Meg a Blog. Az, hogy kiírom magamból. Szeretek írni. Még jobban szeretek valakinek írni. Olyan valakinek, aki tudom, hogy megérti. Én már csak ilyen régimódi vagyok. Vannak dolgok amiben nem szeretnék váltani. Ha szeretnétek még több deep és ambient zenét, akkor kövessetek Soundcloud-on is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: