2007. október 9., kedd

Végre Kész A WM 6 A MPx200-amhoz.

Hát a mai napom eléggé unalmasan indúlt. Úgy gondoltam, h befejezem a régóta tartó fejlesztéseket amiket közösen csinálok egy Asi nevezetű török sráccal. Az volt a célunk, h a mára más 4évesnek számító okostelefont (Motorola MPx200) ami rettentő nagy siker lett az egész világon, felfrissítjük a legújjabb Windows Mobile 6.0 Crossbow Classic op.rendszerrel. A telefon szinte új erőre kapott ma amikor a végleges verzót feltelepítettem rá. Sajnos a belső memória kevés az op.rendszerhez, ezért itt is állandóan behelyezett memóriakártya használata szükséges. A készülék csak 32MB ROM-al rendelkezik, az op. rendszer meg 42MB. Ezért én szintén a legmegbízhatóbb SD kártyát a jó öreg Sandisk 1GB SD kártyát használtam a feladathoz. A telefon szinte új erőre kapott. Gyárilag megemelték a processor sebességét 120mhz-ről 138mhz-re. Gyorsan és megbízhatóan fut a rendszer ezen a már több mint 4éves konstrukción és a TI OMAP710 Processoron ami már valjuk be elég öregnek számít a maga 5évével. A képen láthatjátok, h minden funkció helyett kapott a rendszerben. Még az Office Mobile és a Windows Live! is. Angol és török nyelv érhető el a menüben, de van magyar T9 benne. Sajnos az akkuproblémákat még nem tudtam letesztelni de remélem nem lesz olyan hiba mind a Windows Mobile 5.0-ban. Így ezzel a megoldással a létező összes op.rendszert kínáljuk ehhez a készülékhez. Gyári Smartphone 2002, Windows Mobile 2003, Windows Mobile 5.0, Windows Mobile 6.0 és ezeknek a különböző egyedi változatai.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Balázs! Olvastam, hogy elkészült ez a rom az mpx200-ra. Le is töltöttem és felraktam úgy, ahogy le volt írva. Egy problémám viszont akadt. Amikor berakom a SIM kártyát és beütöm a Pin kódot akkor megjelenik a szokásos Waiting... felirat, de innen tovább nem moccan a dolog. Próbáltam pannonos és t-mobilos kártyával is, de egyikkel sem működik. Kártya nélkül viszont megy az op rendszer. Nem tudod véletlenül, hogy mi lehet ennek az oka? Előre is köszönöm a segítséget. Üdv. Empex

Balázs írta...

Szia Empex!
A dolog egyszerű. Ez még csak egy éppen beta-ból kilépett teszt rom. Nem a végleges verzió. Én úgy használom, h kikapcsoltam a pin kódot egy másik telefonnal és akkor hibátlanul megy. A jelenleg tapasztalt hibák a szoftverben:
- SMS küldés NEM működik a beépített üzenetküldés funkcióval csak a menü send SMS parancsával ami eléggé kényelmetlen.
- Néhol hibás fordítás, török szöveg
- PIN kódos sim kártya hibás kezelése.
- Nem lehet létrehozni új email fiókot
- Nincs MMS támogatás és JAVA, de ArcSoft kliensel működik.
- Akku "Leak" hiba javítva.

Névtelen írta...

Köszönöm szépen a gyors választ! Akkor amint a kezembe kerül egy másik telefon kiiktatom a pin kódot. aztán meg majd figyelem a fejleményeket a végleges verzióról. Köszi mégegyszer!

Névtelen írta...

Szia!
Elérhető vhol ez a szoftver?

Balázs írta...

Persze.
Letölthető ebből a blogból:

wmdeveloper.blogspot.com

Névtelen írta...

Köszi.
Tapasztaltál olyat, hogy a külső kijelzőre nem írja ki ki hív, csak a telefonszámot? Tehát a számhoz nem rendeli hozzá a nevet a Contacts-ból. Ennél is és a WM5-nél is ez volt,de a 2003nál működött rendesen.

Névtelen írta...

I would like to exchange links with your site muzzikhungary.blogspot.com
Is this possible?