2007. október 14., vasárnap

Ma ismét úszás...

Hát ma ismét a hétvégi úszáson voltam. Igaz most hulla fáradtan mert tegnap birthday party volt :D úgyhogy most egy kicsit hidegnek éreztem már a 23fokos vizet amikor a levegő is 15re hült le :) De azért ma is megvolt a napi adag. Jó lesz ez. Már tulajdonképpen semmi és senki nem tud felbosszantani. Egyszerűen mindenki egy köcsög szemétláda ezt tapasztalhatta rajtam kívül más is pár nappal ezelött. És hát igen. Na jó nálam azért vannak kivételek, de h miért mindig engem bántanak azt nem tudom megérteni. Mindegy már nem tudja elrontani a kedvem. Egyszerűen nem érdekel. Próbálom élvezni az élet jó oldalát. Köszi Anett h erre rávilágítottál nálam. Ugyanis ebben a rohadt 3.000.000-os városban van még több mint 1.500.000 csaj úgyhogy ez nem lehet akadály ha arra kerül a sor. :D :D :D Szóval kár időt és energiát pazarolni itt a rossz vagy kemény dolgokra. Egyszerűen a zene az ami mindig feldob, ha Anett nem vagy mellettem :P :) Szóval mi összetartunk azt más nem lényeg. Észt úgyse tudok senkinek adni csak jó tanácsot úgyhogy erről ennyit.

Nincsenek megjegyzések: