2007. október 9., kedd

:S

Mivel mindenki csak hanyagol ezért úgy döntöttem, h megpróbálom túltenni magamat és elmegyek lehet november elején a café del mar-ra. Legyen meleg, legyenek jó csajok és a többi nem érdekes. Én itt mindent megpróbáltam, a barátaim is elhanyagolnak teljesen :( tehát nincs mit tenni, muszály menni :) A legjobban most a Three Drives On A Vinyl Greece 2007 tud feldobni. Ez egy állati ütős remix lett. Mindenkinek ajánlom aki depis mostanában mert ahogy látom elég sokan azok és ez nem valami jó :S Szombaton Sensation party. Hát lesz jó kis Retro bemutató meg ilyesmi. Én már letettem arról, h menjek mert úgyse hív senki. Egyedül meg már unom. Hiába jön a tél lassan majd én meg megyek. Melegre kell menni. Remélem elötte azért még lesz egy két szép pillanatom. Sziszi neked király h Athénban dolgozhatsz. Megyek én is :D:D

Nincsenek megjegyzések: