2007. október 17., szerda

Anett Ezt Megint Neked Írom... :)

Hát remélem, hogy többé-kevésbé sikerrel zártad a vizsgákat?! Mindenesetre ha nem annyira jó eredménnyel akkor azért foglak feldobni pénteken, hameg jó eredménnyel akkor azért :D :P Remélem te is várod már a showt mert állítólag minden eddiginél jobb lesz. Hatalmas területen, rengeteg autó. Mindenesetre jó lesz veled újra talizni, legalább megint lesz egy kis szín a napomban :) Meg hát azért hiányoztál is már. Főleg így, h közben több mint 4000km távolságra voltam tőled. Rengeteg dolgot tudok majd mesélni meg mutatni. Sajnos a fusion ufó amit neked vettem megsemmisült, de ne aggódj majd most a shown szerzek neked egy másikat :) Anélkül nem mehetsz haza :D :P Akkor este majd keress meg, h pontosítsuk a pénteket. Remélem megint olyan jól fogjuk magunkat érezni mint szeptember elején. Az nagyon jó volt, és örülök, h akkoris oan rendes voltál velem. Az jól esett :) :* Mostmár megfogadtam a tanácsod és nem leszek depi, tood nem szeretném elrontani a kapcsolatunkat. :) Elvégre tudom, h te nem azért vagy, h engem pátyolgass. Nem arról szól a kapcsolatunk szerintem. :) Mindenesetre király, h bírtad idegekkel :D
És akkor remélem, h hamarosan már a 2napos talit is pótolhatjuk. Azt majd pénteken személyesen, és akkor bejelentkezek hozzád 2napra :D:D Remélem lesz még helyed??? :D :P
Annyit azért még erről, h eléggé jó lesz szerintem, és tuti, h nem fogunk unatkozni egy percre sem a két nap alatt. Ezt GARANTÁLOM!!!!! Úgyhogy, ha eddig tényleg azért jöttél volna mert megigérted akkor ezt szerintem gyorsan felejtsd el és majd kiváncsi leszek a véleményedre a végén. Rám asszem még eddig nem volt panaszod. :D:D És hát a szegény meglepik meg itt várnak már!!!! Légyszi írj kommentet. Köszi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szegény Fusion ufo! Kimurdelt. :D ezen jót nevettem. Luxusautóra meg készüljél telóval,géppel meg mindennel,mert fotózni Te fogsz megint. :P na,többit majd este.