2020. november 7., szombat

2020.11.07....

 Sziasztok!

Pár napja megint nehezen megy az írás mert sok minden kavarog bennem és kicsit úgy nem találom a gondolataim. Összezavarnak érzelmileg dolgok. Sokat gondolok sok mindenre. Annyira jó lenne ha itt lenne mellettem. Az érzés legalább itt lenne velem... Nagyon rossz egyedül sokszor. Nincs kivel megosztani a gondolataim. Nincs kivel átélni a pillanatot és erre még a vírus is rá tesz egy lapáttal. Már tényleg nagyon várom a karácsonyt. Szeretnék nagyon már átszellemülve egy más közegben lenni. Egy mást érezni. Emlékezni, visszagondolni, rá gondolni. Jelenleg most nekem összemosódnak a napok. Sok a teendő, sok az egyén dolog. Nincs hétköznap és nincs hétvége. Csak napok vannak, ugyanolyan napok. Újabb és újabb problémák amiket meg kell oldani miközben azért küzdesz, hogy a fennmaradást biztosítsd. A megélhetést. Bár nem panaszkodom, sikeres vagyok a szakmában jelenleg de mégis vannak hullámvölgyek ebben is. De szerencsére a minőség felé billen a mérleg és egyre többen tapasztalják meg azt, ami én vagyok. Az én filozófiám. Aztán további feladatokat állít elém az, hogy készülnie kellene a lakásnak is. A terveimnek meg kellene valósulnia. Szeretnék változtatni az életemen. Szeretnék egy másik nyugodtabb irányt választani. Amikor nem kell ennyire pörgetni a dolgokat, hanem mennek maguktól normálisan. Még csak most kezdődik ez a sötét és hideg évszak amitől annyira féltünk. Amit annyira nem vártunk, amikor napokig nem is láthatjuk a napot. És hosszú még a tél, hosszú és hideg. De remélem az ünnep melegséggel, szívvel és szeretettel tölti meg. Éppen úgy mint eddig máskor is. Amikor az ember már nyugodtan kikapcsolhat. És én is szeretnék végre szeretni... Stay Tuned... Újra!...

 

Nincsenek megjegyzések: