2020. november 2., hétfő

2020.11.02.... Halloween Part 3...

 

Sziasztok!

Ma Halottak Napja van, így folytatódik a Halloween sorozatú bejegyzésem is. Idén kiemelten nagy figyelemmel tartottam ezt a hétvégét és a mai már munkanapot is. Szombaton, Vasárnap, Hétfőn is kint voltam a temetőben, mindennap vittem ki új gyertyákat és ma minden eddiginél többet tettem ki, hogy emlékezzek. Édes Apukám már nem lehetsz itt köztünk, de a lelkemben őrizem emléked és büszkén gondolok vissza arra az időkre amikor még itt voltál velem. Amikor még fogtad a kezem. Kellő tisztelettel gyújtottam neked fényt, hogy lelked továbbra is békében és nyugalomban legyen. Mind a 3 nap ugyanolyan figyelemmel és tisztelettel látogattalak meg és emlékeztem. Ma Anyával együtt, közösen is emlékeztünk és gyújtottunk gyertyát érted, hogy közösen emlékezzünk rád. Teljesen érdekes volt, hogy idén valahogy nagyon komolyan át tudtam szellemülni és tulajdonképpen mély gondolatokkal, csendben tudtam azokra az emlékekre gondolni amik számomra nagyon fontosak. Köszönöm neked, hogy mindig mellettem voltál! Nyugodj Békében!

Nincsenek megjegyzések: