2020. november 1., vasárnap

2020.11.01.... Halloween Part 2...

 

Sziasztok!

Azt hiszem folytatom ott ahol tegnap abbahagytam. Ma ugyanis Halloween második napja van és amint a képen láthatjátok ez stilszerűen most más mint eddig bármikor. De engem ma sem tartott vissza semmi sem és a nyugalom földjére mentem emlékezni. Gyertyát gyújtottam annak az emlékére, aki most nagyon hiányzik innen, akinek nem tudok idén büszkélkedni a sikereimmel. De nem feledtem el és sose fogom elfeledni mindazt, amit együtt tettünk meg, éltünk át. Fel is idéztem a gyertya gyújtás után pár igen emlékezetes pillanatot amikor mellettem voltál és segítettél megvalósítani mindent amire csak vágytam. Támogattad minden, még néha egészen hihetetlen ötletem is. Egy igazi apuka voltál! Sose felejtem el mindazt amit értem tettél. Örülök minden negatív ellenére is, hogy ilyen ember lettem és remélem most büszkén nézel le rám onnan fentről. Gondolatban jó újra és újra át élni azt a 34 év kalandot amit adtál, főleg az utolsó 10-14 évben. Reméltem, hogy itt nem lesz vége, de sajnos máshogy alakult. Bárcsak itt lennél most te is. Adnál tanácsot ehhez a nehéz élethez és látnád mennyire szenvedek egyedül. Hiányzol Apa! És ne aggódj, holnap is jövök!

Nincsenek megjegyzések: