2019. június 3., hétfő

Újabb hét, Újabb lehetőség...



Gyorsan elszaladt a balatoni hétvége, alig értem le már jöhettem is vissza. Közben a nyár is berobbant egyik pillanatról a másikra 30fok lett. Következő hétvégét is lent fogom tölteni, kicsit több időm lesz mivel Pünkösdi hétvége lesz. Nagyon jó volt visszafelé is az út ugyanis a hétköznapi forgalom eléggé gyér volt hála istennek, lehetett rendesen haladni.
Aztán indult rögtön a munka. Kicsit elegem van már, hogy egyfolytában csörög a telefonom.
Szeretnék már egy kis nyugalmat. Egy nyugodt nyarat. Tavaly is végig dolgoztam az egész nyarat pihenés nélkül. Elment egy újabb lehetőség. Most nem szeretném ha már megtehetem. Hiszen ilyenkor van a legtöbb élmény, a legtöbb esemény és a legjobb esti élmények.

Mindig örömmel emlékszem vissza a régi szép időkre amikor annyi minden élménnyel gazdagodtam. Tényleg annyifelé utaztam az országban és annyi jó buliban voltam. 2007 és 2008 nyara különösen jó volt. Szavakba nem lehet önteni. Az akkori divat, az akkori zenei stílusok messze meghaladták korukat és önmagukat. Még létezett a vizo birodalom is. Egyszóval jó volt. Nagyot lehetett lépni mindenben. Jobban éltünk! 2010 előtt jobban éltünk hiába mond mást a politika.

A bejegyzés tetején egy ma igen nagy népszerűségnek örvendő irányzatot mutatok be nektek. Ez az EMO Garage stílus. Kicsit a downtempo és a rengeteg érzelem keveréke. Fantasztikus nemzetközi DJ-k jegyzik. Ha a zene mesélni tudna éveket ülnénk fölötte! Ha a zene mondani tudna, rengeteg szép érzést mondana!


Nincsenek megjegyzések: