2019. június 17., hétfő

Nagy Nyári Hőség Után...

Sziasztok!

Pontosan 10 napja nem frissítettem, de most próbálom bepótolni a 10 nap alatt történteket.
Éppen ma gondoltam vissza, hogy 10 évvel ezelőtt mennyivel több dolog történt az emberrel úgy mindig. Talán ez annak tudható be, hogy sokkal olcsóbb volt akkor az élet és nem voltak ekkora nagy társadalmi szakadékok.
Egyébként nagyon meglátszik az, hogy több mint 1 millió ember nem él már itthon Magyarországon.
Az ilyen nyarakat 10évvel ezelőtt, amikor már véget értek az iskolás éveim, végeztem és nyugalommal ugorhattam bele a nyárba, mindig máshol töltöttem. Vagy utaztam az országot, vagy Kecskemét, Balaton, Budapest felváltva. Nem volt probléma az, hogy jól érezd magad.
Éppen ma gondoltam arra, annak alapján, hogy egy 18éves Dunaújvárosi fiú fenyegető, késelős videóüzenetet töltött fel a netre, hogy én manapság ettől a késeléstől félek a legjobban. Ez a legrosszabb tényleg szerintem a szórakozóhelyeken is. Valaki beléd köt, vagy csoportosan és máris előkerülhet pillanatok alatt a kés. Nem is a drogok vagy más ami miatt tartani kell, hanem a fizikai bántalmazás.
Régen ez sem volt jellemző tudomásom szerint, meg sem fordult senkiben sem a pohárdobálás sem vagy bármi ilyesmi. Nagyot változott ez is, de ne menjünk bele, hogy mi okozta ezt mert akkor oldalakat tudnék róla írni. Egy szóval a fiatalság elbutulása!
Na de 10 nappal ezelőtt pont a hétvége kezdetén tettem fel az utolsó bejegyzést. Lássuk akkor a balatoni hétvége élményeit.
Csajszombat volt a Lipstickben Füreden. 06.08.-án női dj-k álltak a pultba és pörgették a trendnek megfelelő zenéket Füred egyik menő klubjában. Yamina személy szerint a kedvenceim között van, jó zenéket tol.
A Club Helka pedig Vasárnapra tette a "The Etiket" elnevezésű estjét amin a sztárvendég a Yellowheads volt. Személy szerint nem ismertem őket, de állítólag telt házas volt ez a buli is.
Hétfőn ugye ünnepnap volt tehát nyugodtan lehetett bulizni a hétvége mindkét napján, nem kellett attól félni, hogy másnap munka.
Én is csak Kedden délelőtt jöttem vissza Pestre, de akkor egyből mélyvíz fogadott. Akkora dugó volt az utakon, hogy szinte el is késtem a találkozóimról. Már az M7-esen volt olyan, hogy teljesen megállt a kocsisor. Nem lett jobb a helyzet a városban sem, amerre mentél dugó és dugó az immáron 33 fokban. Kellemes lehetett gondolhatjátok. Aznap volt a Dunai hajóbaleset kiemelése is, tehát a fél város le is volt zárva a Duna mentén.
Mivel rövid hét volt, eléggé sok munkával telt, még a hétvége is. Egyszerűen ha megy, nem vagyok már elég egyedül.
Mostanra megint lett egy kis nyugalom, így remélem többet tudok posztolni. Addig is a zene legyen veletek.

Nincsenek megjegyzések: