2019. június 7., péntek

Megint Balaton...

Kicsit lemaradtak a bejegyzések itt az elmúlt napokban, ne haragudjatok. Viszont ez azt jelenti, hogy nem nagyon értem rá, ami viszont arra enged következtetni, hogy volt forgalom az üzletben. Ugye értitek? :)
Hat igen eléggé pörgős hét volt. Sok mindent el kellett intézni. Rengeteg a meló amikor megy a bolt. Igazából kevés is vagyok rá egyedül. Csak mindenre egyedül vagyok. Elegem van már egy kicsit.
Na de nézzük a mai napot. Elindultam a hosszú hétvégére vissza Balatonra. Baromi meleget és jó időt mondtak ami be is jött.
Alsóörsön most van a 4 napos motoros fesztivál ugyhogy rengeteg a motoros. Plussz Vespa találkozó is van úgyhogy őrület mi van az amúgy is telített utakon. És ez még nem minden. A mai nap a bőr és hal napja. Június 7.
Egy szóval van program bőven.
Aztán szombat este lehet ismét buli lesz a helkaban.
Nem rég találtam meg a helka első nyári szezonjának flyerét azon a hétvégén amikor én is ott voltam. Dj Nrgee volt és bacardi promóció. Eszméletlen jó buli volt. 2008 július vége volt, pont fő szezon. Mindig jó vissza emlékezni. Állati jó volt.
Mindig arra döbbenek rá, hogy mennyivel másabb világ volt akkor és mennyivel jobb volt minden. El nem tudtuk képzelni akkor, hogy 10 év múlva ez lesz ami lett.

Nincsenek megjegyzések: