2009. május 17., vasárnap

Magányos Hétvége...:(:(

Sziasztok!

Újra kicsit magamról írok. Úgy igazából semmi sem történik velem új, csak most valahogy kicsit voltak dolgok amik nem igazán tetszettek és kicsit elszomorodtam. Elgondolkodtam, hogy jó lesz*e ez így meg egyedül éreztem magam most hétvégén végig. Tulajdonképpen úgy vagyok már dolgokkal, hogy nem is számitok rájuk, hanem csak úgy megyek bele és lesz ami lesz. Csalódni nem szeretnék szóval nem remélek előre semmit sem. Tegnap lekötött a suli délutánig, aztán meg elmentem kicsit egyedüllenni. Van most nagyon sok jó zeném azt az megnyugtat mindig. Tegnap éjjel sem tudtam jól aludni aztán éjszaka kimentem evolved-et hallgatni az erkélyre. Jó idő volt és néztem az eget. Olyan bizonytalan minden... Bizonytalanság... Hiányzik a szivem... :( Én csak boldog szeretnék lenni, de most valahogy olyan érzés mintha egyszer jó egyszer nem éppen jó lenne... :S Hát mindenesetre sodródok az árral... :S Majdcsak lesz valami! Neharagudjatok, ha ez most kicsit össze-vissza lett... Puszi mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: