2009. május 15., péntek

Kis Jó Nap...:) Evolved.FM


A mai napom különösen jó volt, munka után elmentem egy kicsit kocsikázni és közben Evolved-et hallgattam. Isteni jó volt menni és közben nézni a naplementét :) Nem akartam hazamenni mert tök olyan hangulat volt mint ami a zenéhez illik. Tiszta jó volt, néha rámjönnek ilyen dolgok és akkor tök jó. Igaz egy hátránya van, az, hogy egyedül teszi ezt az ember, a kicsimmel jobb lenne, de majd lesz sztem vele is :$ Kicsit nyugalomba merültem ezzel a zenével, a naplementével, baromi szép volt. Imádok nyáron így kocsikázni. Szép helyek vannak itt a közelben ilyenkor. Már lassan belépünk a nyári szezonba is és alig várom már, hogy a Balatonnál legyek egy nagyon szép helyen, sétáljak a sétányon, a vízparton, ismét ellátogassak a helkába ;) Remélem isteni lesz.

Nincsenek megjegyzések: