2009. május 6., szerda

Hamarosan Szülinaphegyek... ;)

Már csak kettőt kell aludni, és 23éves leszek :) Most végre nem egyedül kell töltenem a szülinapomat hanem azokkal akik fontosak nekem. Zsanimmal leszek. Visszanéztem a tavalyi bejegyzéseket és nagyon jól esett a sok komment amit kaptam mindenkitől akitől vártam. Remélem idén is kommenteltek és lehetek boldog és érezhetem azt, hogy sokmindenkinek fontos vagyok. Aztán Május 13.: Anett 21. szülinap :) És szintén Május 13.: A Blog 2. szülinapja. Nagyon örülök, hogy így 2év után is népszerű az oldal és sokan olvassák és van igény rá, hogy üzemeltessem! Remélem a látogatottsági mutató a továbbiakban is nőni fog és köszönöm mindenkinek aki részt vett a szavazásban! Továbbra is csekkoljátok a muzzikhungary.blogspot.com oldalt és az összes partneroldalt akiket megtalálhattok a topicokban és a linkek között.

Nincsenek megjegyzések: