2009. május 10., vasárnap

05.08-09. Együtt(L)<3...








Elöször is azért nem tudtam frissíteni mert nem voltam otthon. Kezdjük az elejéről. Pénteken volt a szülinapom és végre nem egyedül kellett töltenem. Azzal lehettem aki nagyon fontos nekem és szeretem! Nagyon jól éreztük magunkat együtt mint ahogy azt a képeken is láthatjátok. Ez volt az első közös hétvégénk, de mostmár lesz több is ;) Tökéletesen megértjük egymást és szerencsére nincs semmi konfliktus és mindent sikerült tisztázni is most így az elején. Végre nekem is megadatik az a várva várt érzés amit már évek óta keresek. És természetesen köszönöm mindenkinek aki nem felejtette el a Pénteket és írt vagy hívott. Örömmel vettem, hogy idén is mindenki aki fontos és számít az írt! Köszönöm szépen! Kérek kommenteket!!!!

4 megjegyzés:

zsaníí írta...

....és 2 hét mulva újra együtt...;):)
Szeretlek!!!!

Balázs írta...

Jóhogy újra együtt és remélem még jobb lesz és lesznek új képek is:) Én is szeretlek nagyon kicsim (L)

zsaníí írta...

Képek azok biztos lesznek, de remélem h 2 hét mulva és nem több:(:(:(:(
Hiányzol!!!!

Balázs írta...

Hát én is reménykedek abban szivem, hogy nem több mint 2hét múlva :S:S De ha neked más gondjaid vannak akkor nem tudok mit tenni :S Hiányzol te is nagyon nekem és mindennap egyre jobban :$ De majd eljön az idő és akkor újra boldogan, újra együtt és akkor tényleg megszűnik a világ! (L)